Supply Chain Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

For Bramidan A/S søger vi en Supply Chain Manager med en solid strategisk værktøjskasse og gode egenskaber inden for forandringsledelse, der kan skabe fremtidens globale end-to-end supply chain. 

Stillingen er en nøgleposition for virksomheden og indeholder masser af potentiale for den rette kandidat til at skabe en succes igennem mennesker, systemer og processer. 

Om Bramidan A/S og stillingen 

Bramidan A/S er én af verdens største producenter af ballepressere til affald. Virksomhedens hovedkontor og produktion ligger i Bramming. Herudover har selskabet egne og associerede virksomheder forskellige steder i Europa og USA. Produktionen bygger på et solidt fundament af dygtige medarbejdere, udnyttelse af robotter ifm. svejse- og malearbejde, en stærk forsyningskæde og digitalisering.

Læs mere om Bramidan A/S her.

Fremtidsudsigterne for Bramidan A/S er lovende, og virksomheden arbejder med en meget ambitiøs vækstplan over de kommende år. Din rolle i den vækstplan er klar - du skal fremtidssikre den samlede forsyningskæde, så forretningsambitionerne i form af vækst og skalerbarhed indfries.

Vi søger dig, der strategisk kan udvikle og implementere en sublim end-to-end supply chain. Det kræver, at du udfordrer måden, tingene gøres på i dag, og tænker optimering af produktivitet, processer, systemer og arbejdsgange samtidig med, at du sikrer stabil og professionel drift i hverdagen. Som leder er det din rolle at guide og definere retningen, samtidig med at du aktivt lytter og engagerer dit team, som består af kompetente og hands on-orienterede medarbejdere. 

I stillingen vil du få masser af handlefrihed til udvikle og implementere systemer og kerneprocesser på tværs af Bramidans supply chain. Her sætter du scenen sammen med din organisation for de initiativer og forandringer, der skal sikre et optimalt flow igennem værdikæden. I processen har du fokus på at inddrage medarbejderne, så forandringerne skabes og implementeres i fællesskab. 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • ledelse af supply chain-organisationen (lager, indkøb, planlægning, sourcing)
  • ansvarlig for S&OP-processen
  • forandringsledelse - arbejde aktivt med forandringer og deltage i optimeringsprojekter
  • analyse og identificering af potentialer samt supply chain risc management
  • udarbejdelse af business cases for nye initiativer
  • definition, videreudvikling og implementering af en række større projekter i samarbejde med dine medarbejdere (WMS, forecastmodel, ruter/operationer, KPI-udvikling etc.) 
  • strategisk indkøb/sourcing samt kontinuerlig udvikling af leverandører.

Din baggrund og kompetencer

Vi forestiller os, at du har relevant erfaring som Supply Chain Manager, hvor du succesfuldt har ledet en supply chain-organisation i et større og gerne internationalt produktionssetup.

Den ideelle kandidat har en relevant uddannelse såsom produktionsingeniør, cand.merc., HD eller lignende inden for supply chain. Du besidder en skarp analytisk sans og har evnen til at navigere i komplekse processer og sammenhænge. Din evne til at omsætte strategier og initiativer til praktiske løsninger er afgørende for succes i denne rolle.

Som en stærk leder er du kendt for din naturlige og uformelle ledelsesstil, hvor du mestrer at facilitere forandringsprocesser og opnå resultater. Din tilgang respekterer individet og funktionen, mens du er drevet af mål og resultatorientering. Evnen til at samarbejde tæt og koordinere med alle led i værdikæden, både eksternt og internt, er afgørende.

Lad os starte dialogen

Ser du et muligt match imellem dine ønsker og stillingens krav, så lad os starte dialogen. Du er meget velkommen til at kontakte seniorkonsulent Jonas Jørgensen, Pay-Back specialist rekruttering, på tlf. 3152 8191 eller pr. mail jj@pay-back.dk.

Ansøgning

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Esbjerg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Pay-Back specialist rekruttering ApS, Havdigevej, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5973876

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet