BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Føler du dig hjemme i både tal og økonomiopgaver? Og finder du energi i at arbejde selvstændig og systematisk med mange forskellige opgaver? Så er du måske den nye administrative medarbejder i vores center.
Vores kommende kollega leverer kvalitet i opgaveløsningen, har erfaring med økonomi opgaver og er trænet bruger af forskellige it-systemer. Desuden finder du tilfredsstillelse i at tage fat på ”knudrede” projekter, levere kvalitet og sætte en ære i at følge opgaverne helt til dørs.
Vi ønsker en fleksibel kollega med gåpåmod og gode samarbejdsevner.
Jobbets indhold
Vigtigst er det, at du har erfaring med følgende opgaver, som stillingen indeholder:
- Betaling af faktura
- Opkrævning af borgere og andre aktører via debitorsystemet
- Beregning af husleje, kost og afregninger
- Indberetning i beboersystemet
Vi tilbyder:
- Varierede og udfordrende opgaver
- Et godt arbejdsmiljø præget af en ordentlig og uformel tone
- Et tæt kollegialt sammenhold
- Flextid og mulighed for hjemmearbejde efter aftale med leder
- Mulighed for relevante kurser
- Oplæring/sparring fra dine kollegaer.
Din faglige profil:
Du har en økonomi baggrund eller anden relevant uddannelse. Det er en fordel, at du gennem dine ansættelser har erfaring med kommunal økonomi.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Ansættelsen er som udgangspunkt mellem 32/37 timer om ugen.
Stillingen er med ansættelse snarest muligt.
Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til Kst. centerchef Jens Kjær Nielsen på telefonnr. 23608896.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende aftale/overenskomst.
Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.
Går du videre efter ansættelsessamtale, vil der blive indhentet referencer fra nuværende og/eller tidligere arbejdsgiver, hvis du fortsat er i betragtning til stillingen. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet en reference.
Ved ansættelse i stillingen skal straffeattest afleveres.
Ansættelsessamtale afholdes den 28. maj 2024.
Ansøgningsfrist:
10. maj 2024.
Ansøgning sendes elektronisk. Klik på ”send ansøgning” nederst og vedhæft din ansøgning, CV samt relevant dokumentation.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Esbjerg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Esbjerg kommune, Grønningen 2, 6740 Bramming
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6031580